مقالات و مطالب جدید منتشر شده در سایت آفتاب مهر

مقالات منتشر شده جدید

درس پژوهی : دانلود نمونه های آماده به همراه گزارش

18 Jun 2018

نمونه های آماده درس پژوهی و سایر فایل های مورد نیاز معلمان و دانش آموزان سراسر کشور

موسسه کمک آموزشی مدیران فردا با تمرکز فعالیت های پژوهشی خود اقدام به تهیه نمونه آماده درس پژوهی اول , دوم , سوم , چهارم, پنجم , ششم ابتدایی کرده و از طریق انتشار آنها در سایت فایل های آماده شده را برای دانلود در اختیار متقاضیان از سراسر کشور اععم از معلمان و فرهنگیان عزیز , دانش آموزان , مدیران و معاونان مدارس و... قرار میدهد .

درس پژوهیامیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشیم و بتوانیم بخشی از بار آموزش در مدارس را به دوش کشیده و کمک های مفیدی در جهت پیشرفت فاکتور های آموزشی در مدارس ابتدایی , راهنمایی و دبیرستان کنیم تا انشاء الله کشور با قدرت به سمت تحقق کامل اهداف افق 1404 در بخش آموزش پیش برود.

اهداف مدیران فردا از تهیه فایل های پژوهشی

مدیران فردا تشکیل شده است از گردهمایی بیش از 100 معلم و دبیر بازنشسته و شاغل و هدف بزرگی چون کمک به بهبود شاخص های آموزش کشور را دنبال میکنیم, ما برای تحقق اهداف متعالی که برای خودمان تعریف کرده ایم زمانهای بیکاری خودمان را به تهیه و تدوین فایل های آموزشی و پژوهشی اختصاص میدهیم و به هیچ وجه نگاه مادی نداشته و نخواهیم داشت .

آیا دانلود فایل از سایت مدیران فردا هزینه دارد؟

بخاطر هندل کردن هزینه های نگهداری و پشتیبانی و تولید محتوای سایت و البته خریداری برخی از فایل ها که همکاران و پژوهشگران دیگر تدوین کرده اند 70 درصد نمونه فایل های درس پژوهی , اقدام پژوهی , گزارش تخصصی , طرح جابر و طرح کرامت که روی سایت بارگذاری شده اند با پرداخت مبالغ بسیار ناچیزی قابل دانلود میباشند و 30 درصد از فایل ها( عموما مقاطع پایین تر ) رایگان قابل دانلود هستند.

درس پژوهی

بهترین نمونه فایل های آماده ابتدایی

اگر بخواهیم بصورت کلی 5 گروه فایل هایی که مدیران فردا تهیه و تدوین میکند را نام ببریم درس پژوهی یکی از اولین ها و به نوعی مهمترین زمینه ای است که ما با همکاری هم اقدام به تهیه آن میکنیم . و در این میان درس پژوهی در ابتدایی بخاطر اهمیت ویژه آن و تاثیر گذاری بسیار مثبت در روند بهبود عملکردهای آموزشی و تدریس از اولویت های اصلی برنامه کاری ما بوده و انشاالله خواهد بود . ما سعی میکنیم علاوه بر اینکه بهترین نمونه درس پژوهی ابتدایی در همه مقاطع را برای شما آماده کنیم اگر فایل و پروژه ای مفید را در سطح اینترنت پیدا کنیم آن را خریده و در اختیار کاربران سایت قرار دهیم.

درس پژوهی چیست و چه فلسفه ای دارد؟

درس پژوهی، یک حلقه پژوهشی است که در آن معلم به صورت گروهیی درباره موضوعات درسی به پژوهش می پردازند. آنان در ابتدا به « تبین مسأله» می پردازند که فعالیت گروه درس پژوهی را برانگیخته است و هدایت خواهد کرد.

برنامه ریزی برای تدریس درس

هنگامی که یک هدف یادگیری انتخاب شد، معلمان برای برنامه ریزی و طراحی درس تشکیل جلسه می دهند. اگر چه در نهایت، یک معلم درس را به عنوان بخشی از فرآیند پزوهشی تدریس خواهد کرد ولی خود طرح درس محصول گروهی تلقی می شود.

*تدریس درس در جمع عمومی فراگیران (مشاهده عمیق درس با محوریت هدف های گروه)
برای تدریس زمان معینی مشخص می شود. یکی از آموزگاران گروه درس پزوهی به نمایندگی از بقیه، درس مورد نظر را در کلاس تدریس مس کند. دیگر آموزگاران گروه هرکدام نقشی را برعهده می گیرند. هنگام شروع درس، آموزگاران ناظر در قسمت عقب می نشینند ولی زمانی که از دانش اموزان خواسته می شود سرجای خود تمرین کنند، آموزگاران ناظر قدم می زنند، کار دانش آموزان را مشاهده می کنند و هم چنان که درس را ادامه می یابد، از فعالیت دانش آموزان یادداشت برداری می کنند، به منظور تجزیه و تحلیل درس و بحث درباره ی آن در زمان دیگر، فیلم برداری می شود.

گزارش دهی مستند

آموزگاران طی یک نشست به نقد کار مشترک خود می پردازند.
دراین جلسه معمولاً به معلمی که درس را آموزش داده است، اجازه داده می شود اول از همه صحبت کند و نظر خود را درباره ی چگونگی اجرای درس و مسایل عمده ی آن اظهار نظر نماید سپس آموزگاران دیگر گروه معمولاً از دیگاه انتقادی درباره ی قسمت هایی از تدریس که به نظر آن ها مشکل داشته است، صحبت می کنند.

*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه

آموزگاران گروه درس پژوهی با توجه به مشاهدات و بازخورد های فراگیران در طرح درس تجدید نظر می کنند. آنان ممکن است مواداموزشی، فعالیت ها،سوال ها و مسایل مطرح شده یا همه ی این موارد را تغییر دهند.تاکید آن ها اغلب برتغییر مواردی است که در جریان کلاس درس شواهددقیقی مبنی برضرورت تغییر آنها یافته اند.

*تدریس درس تجدید نظر شده

زمانی که طرح درس تجدید نظر شده آماده گردید، درس در کلاس متفاوت تدریس می شود. گاهی معلم ،همان معلم است ولی دربیشتر موارد معلم دیگری از گروه درس پژوهی تدریس را برعهده می گیرد. این کار تازمانی که همه ی اعضا از موفقیت طرح درس و درستی آن مطمئن شوند ادامه می یابد. هدف اصلی در درس پژوهی فهم بهتر، آسان تر و بادوام تر مطالب درسی در میان فراگیران است.

*مجدداًگزارش دهی مستند

دراین مرحله معمولاًهمه ی اعضای درس پژوهی دریک جلسه ی طولانی شرکت می کنند. گاهی یک فرد متخصص از خارج از مدرسه برای شرکت در این جلسه دعوت می شود. آموزگاران ناظر، درس را نقد و تغییراتی را پیشنهاد می کنند. در هنگام بحث درباره ی درسه نه تنها یادگیری و فهم دانش آموزان مورد توجه قرار می گیرد، بلکه درباره ی این که چه چیزی از درس و اجرای آن آموخته شده است صحبت به میان می آید.

*ارایه گزارش پایانی

درپایان، درسی که آموزگاران درباره آن بحث کرده اند را می توان در یک کتابچه جمع آوری و منتشر کرد تا آموزگاران دیگر نیز از آن آگاهی یابند.

نکات کلیدی که گروه درس پژوهی با در ذهن داشته باشد چیست؟
· هدف درس پژوهی، آگاهی از نحوهی تفکر دانش آموزان است ، نه تیهیه یک درس نمایشی.
· نظرات، توصیه ها و اندیشه ها باید بر هدف های تنظیم شده توسط گروه متمرگز باشد، نه بر برنامه یک معلم خاص.
· همه ی اعضای گروه باید در تهیه درس مشارکت داشته باشند و همه نظرات و ایده ها باید محترم شمرده شوند.
· توصیه می شود که آموزگاران در فرآیند کار عجله نکنند. آموزگاران اغلب سعی دارند با طرح درسی که در ذهن خود دارند کار را آغاز کنند، نه با هدف هایی که باید دنبال شوند.

درباره درس پژوهی

«فرآیند درس پژوهی باور نکردنی است. یادگیری زیادی صورت گرفته است. طراحی یک درس با چنین دقت و ریزبینی در واژه گزینی به گونه ای باور نکردنی مهم شمرده می شود. تنها در همین یک مرحله احساس می کنم، رشد کرده ام

پژوهش درسی : درس پژوهی

18 Jun 2018

توضیح کامل راجب درس پژوهی چیست ؟

درس پژوهی کوشش جمعی و روش مند همراه با ژرف اندیشی معلمان مدرسه در قالب گروه های کوچک به منظور شناسایی مشکلات دروس و موضوعاتی که دانش آموزان در درک و دریافت آن با مشکل مواجه هستند ، بوده و سپس همفکری و بازاندیشی و طراحی یک طرح مشترک در شیوه تدریس درس مورد نظربا رویکرد هم آموزی و یادگیری معلمان از تجربه های یکدیگر و با هدف دستیابی به راه حل بهتر و مناسب تر از طریق خرد جمعی در جهت تسهیل در فهم مطالب و سرعت یادگیری و تعمیق آموخته های دانش آموزان و در نهایت ارائه یک الگوی برتر در آموزش درس موردنظر می باشد.

مهمترین هدف از اجرای درس پژوهی در مقطع ابتدائی

با اجرای درس پژوهی می توان مجموعه ای از تجربه های ماندگار آموزشی را نه فقط از طریق نوشته های معلمان بلکه از طریق مشاهده فیلم تدریس آن ها فراهم آورد و آن ها را در اختیار نظام آموزش و پرورش قرار داد.به طوری که اگر این انقلاب آموزشی در سطح کشور(باحدود۷۰۰ منطقه آموزش و پرورش) صورت گیرد می توان از همه مفاهیم مهم کتاب های درسی و در همه دوره ها و پایه های تحصیلی،فیلم ها و روش های تدریس برتر را تهیه و با تشکیل «بانک فیلم های تدریس» و در دسترس قرار دادن آن برای همه معلمان «کیفیت تدریس و آموزش» را در سطح کشور بالا برد.

درس پژوهی

مهم ترین هدف های درس پژوهی عبارتند از:

۱-ایجاد یک فرصت مناسب برای یادگیری بیشتر و بهتر معلمان از طریق انتقال تجربیات حرفه ای و مهارتی ۲-بکارگیری خرد جمعی برای بهبود مسأله های کلاس و درس  ۳-تسهیل در فهم مطالب و سرعت یادگیری و تعمیق آموخته های دانش آموزان در فرایند یاددهی –یادگیری ۴-بازنگری در روش های تدریس انفرادی و سلیقه ای 

مهم ترین شرایط لازم برای اجرای درس پژوهی عبارت است از:

۱-دارا بودن روحیه کار تیمی و گروهی ۲- داشتن دغدغه های آموزشی و تربیتی مشابه ۳- دارابودن روحیه نقادی و ظرفیت انتقادپذیری ۴- انگیزه و علافه مندی ۵- حمایت مدیر مدرسه و سایر کارکنان مدرسه ۶- داشتن روحیه ی پرسشگری و تحقیق ۷- وجود امکانات لازم

مراحل درس پژوهی بر طبق مدلی که آن را ارائه داده اند دارای ۹ مرحله است :

۱-مسأله یابی و تعیین موضوع درس پژوهی (مشخص بودن علل انتخاب درس مورد نظر)

۲-تعیین اهداف و برنامه ریزی (برپایه خرد جمعی و تیمی است تا از این طریق ضریب خطا در تصمیم گیری و برنامه ریزی کاهش یابد)

۳- تدوین طرح درس جمعی (با رعایت مهم ترین نکات در طرح درس نویسی و آشنایی با روش های تدریس)

۴- اجرای تدریس اول (با حضور کلیه اعضای تیم و فیلم برداری از کل فرایند تدریس)

۵-بازنگری و نقد اجرای تدریس اول (ثبت و ضبط همه نکات مثبت و منفی)

۶-طرح درس مجدد و اصلاح شده (مشخص کردن تغییرات شکلی یا محتوایی در مقایسه با طرح درس قبلی)

۷- اجرای تدریس دوم (با حضورکلیه اعضای تیم و فیلم برداری از کل فرایند تدریس)

۸-بازنگری و نقد اجرای تدریس دوم (و در صورت لزوم اجرای سوم تا دستیابی به الگوی تدریس برتر)

۹-نتیجه گیری و ارائه گزارش نهایی ( بر طبق الگوی پیشنهادی گزارش نویسی)

مهم ترین نتیجه اجرای درس پژوهی این است که  به معلمان فرصت می دهد که پس از سال ها تدریس انفرادی و بسته بودن درب کلاسشان به روی سایر معلمان هم پایه و یا هم درس،در کنار سایر همکاران خود قرار گرفته و علاوه بر در اختیار قرار دادن تجربه و مهارت خود،از تجربه ها و دانش دیگران در جهت هم افزایی مهارت ها و بهبود جریان تدریس نیز بهره گیرند

مهم ترین پیشنهاد عبارت است از تشکیل بانک تصویری از تجربه های تدریس و کلاس داری از آرزوهای بسیاری از معلمان بوده و هست و تحقق آن هم رؤیایی و دور از دسترس نیست.حتی در یک سال تحصیلی ادارات آموزش و پرورش می توانند مدیران مدارس را به تشکیل بانک تصویری از تدریس های موفق در همه پایه های تحصیلی ترغیب نموده و سپس همه آن ها در ادارات آموزش و پرورش ساماندهی و در مرحله بعد به بانک تجربه های تدریس و کلاس داری ادارات کل آموزش و پرورش انتقال یافته و از طریق تبادل آن ها بین استان های مختلف می توان بانک بزرگ تصویری از تجربه های تدریس و کلاس داری کل کشور تشکیل داد و معلمان را بیش از بیش به استفاده از الگوهای موفق تدریس تجهیز کرد.

مهم ترین فواید آموزشی کسب شده توسط معلمان در فرایند درس پژوهی

معلمان در صورت فراگیری مبانی و پیاده سازی درس پژوهی می توانند توانمندی های زیر را کسب کنند.

۱-درس پژوهی را تعریف کنند.

۲-اهمیت و ضرورت آن را توضیح دهند.

۳-مهم ترین هدف های آن را شرح دهند.

۴-مهم ترین شرایط لازم برای اجرای آن را توضیح دهند.

۵-مراحل درس پژوهی را توضیح دهند.

۶-پیشینه درس پژوهی را شرح دهند.

۷-یک درس را بعنوان کار عملی درس پژوهی انتخاب و سپس با مشورت معلمان هم پایه و یا هم درس علل انتخاب آن درس را نوشته و تحویل استاد دهند.

نمونه درس پژوهی ابتدائی

۸-با مشورت معلمان هم پایه و یا هم درس برنامه ریزی لازم را برای اجرای درس پژوهی انجام داده و سپس اهداف و برنامه ها را به صورت مکتوب تحویل استاد دهند.

۹-طرح اولیه درس خود را برای اجرای درس پژوهی نوشته و سپس با مشورت همکاران خود،طرح درس گروه را بر اساس خرد جمعی تنظیم و به صورت مکتوب تحویل استاد دهند.

۱۰-تدریس اول خود را به همراه اعضای گروه درس پژوهی به مرحله اجرا درآورده و فیلم تدریس را تحویل استاد دهند.

۱۱-پس از اجرای اول ،با مشورت اعضای گروه صورت جلسه و یا فیلم ضبط شده از جلسه را با مشخص شدن نکات مثبت و منفی تحویل استاد دهند.

۱۲-طرح درس دوم و اصلاح شده را با مشورت اعضای گروه درس پژوهی تنظیم و با مشخص شدن تغییرات آن در مقایسه با طرح درس قبلی به صورت مکتوب تحویل استاد دهند.

۱۳-اجرای تدریس دوم خود را به همراه اعضای گروه درس پژوهی به مرحله اجرا درآورده و فیلم تدریس را تحویل استاد دهند.

۱۴-پس از اجرای تدریس دوم ،با مشورت اعضای گروه درس پژوهی صورت جلسه و یا فیلم ضبط شده از جلسه نقد و بررسی اجرای دوم را با مشخص شدن نقاط قوت و ضعف آن تحویل استاد دهند.

۱۵-گزارش نهایی درس پژوهی را بر طبق الگوی پیشنهادی تنظیم و آن را تحویل استاد دهند.

۱۶- چند مورد از مهم ترین نتایج درس پژوهی را توضیح دهند.

۱۷- پیشنهادات خود را برای ترویج درس پژوهی نوشته و تحویل استاد دهند.

برای آشنایی بیشتر  و دانلود درس پژوهی می توانید به درس پژوهی   مراجعه نمایید.

درس پژوهی

درس پژوهی چیست و چه جایگاهی در نظام آموزشی ما دارد؟

درس پژوهی الگوی عملی باز بینی مداوم الگوهای ذهنی و باز اندیشی مشارکتی عمل کارگزاران آموزشی است.این الگو مبتنی بر پژوهش مشارکتی در کلاس درس استو الگویی موثر برای بهبود مستمر آموزش وتدریس محسوب می شود.درس پژوهی  به مثابه  روش نوین پژوهش  در عمل و هسته های کوچک تحول درآموزش ، به گسترش پژوهش و تولید دانش حرفه ای در مدرسه کمک می کند.به علاوه بر فرایند یادگیری گروهی وبهسازی مستمر تدوین برنامه،اجرا،بازبینی،باز اندیشی،یادگیری و ترویج یافته ها)مبتنی است وفرصتی برای سهیم شدن کارگزاران آموزشی در تجربه های یکدیگر فراهم می آورد(سرکار آرانی،شیباتا و ماتوبا،۲۰۰۷،لوئیس،پری و فرایدکین،۲۰۰۹،فرناندز و همکاران،۲۰۰۳)

درس پژوهی الگویی موثربرای بهبود مستمر آموزش

درس  پژوهی الگوی  عملی بازبینی  مداوم  الگوهای ذهنی و  باز اندیشی مشارکتی عمل کارگزاران آموزشی و الگویی موثربرای بهبود مستمر آموزش در مدرسه است(سرکارآرانی،۱۳۹۴) درس پژوهی هسته ی بنیادی تحول مدارس ازموسسات آموزشی(مدرسه به مثابه ی سازمان آموزشی-نتیجه گرا)به مدارس یادگیرنده (مدرسه به مثابه ی سازمان یادگیرنده –مدرسه به مثابه ی سازمان یادگیرنده-فرایندگر)است یک نمونه درس پژوهی یک رویکرد نظام مند مطالعه ، توسعه و بهبود آموزش و  یادگیری است  به بیان  دیگر  یک  چرخه پژوهشگری درباره یادگیری دانش آموزان است که به منظور ارتقای یادگیری معلمان و بهبودآموزش وپرورش اجرا می شود که تلاش  معلمان” یادگیری  بهتر” دانش آموزان است. درس پژوهی الگوی پژوهشی معلمان در مدرسه و کلاس درس برای بهسازی  مستمر آموزش، غنی سازی یادگیری، پرورش حرفه ای معلمان و تولید دانش حرفه ای است.

اثرات درس پژوهی در نظام آموزشی

یافته های  پژوهشی نشان می دهد که درس پژوهی  به گسترش فرهنگ  آموزش  و یادگیری در  مدرسه  یاری می رساند و محیطی را فراهم می سازد تا معلمان ازیکدیگر بیاموزند،دانش حرفه ای خودرا ارتقا دهنددر رفتار خودباز اندیشی کنندو در تحول مستمر آموزش مشارکت داشته باشند.در این الگو مدرسه و کلاس به اجتماع یادگیری تبدیل می شود و معلمان فرصتی  برای با هم  حرف زدن و گفت گوی حرفه ای پیدا می کنند،ایده ی درس پژوهی به معلمان،پزوهشگران و استادان یاری می رساند تا بر قابلیت های خود از طریق یادگیری از یکدیگربیفزایندو در فرایند گروهی ،کیفی  و مشارکتی به تولید دانش حرفه ای کمک کنند. اگر چه تفاوت های فرهنگی مدارس و مناسبات اجتماعی پیچیده در هر جامعه روش ها و ابزارها ی اثربخش را برای به کارگیری مدل درس پژوهی و مخصوصا درس پژوهی ابتدایی توصیه  می کنند.درس پژوهی ازبعدی دیگر کاربرد روش علمی در مدرسه و فرایند آموزش و یادگیری است،بدین شکل که معلمانبطور مشارکتی فرضیه ای را درباره بهترین روش تدریس یک موضوع درسی شکل می دهند،سپس سعی می کنند بر اساس مشاهدات دلایل ،شواهد و مستنداتی که اعضای گروه جمع آوری کرده اند ،این فرضیه را در مقابل دانش آموزان بیان  نمایند و در نتیجه آن مشخص می شود که چه موفقیت هایی کسب شده و چه قسمت هایی  نیاز به اصلاح دارد .پس از مقداری تامل ،باز اندیشی ،اندیشه و تفکر هشیارانه اصلاحات لازم را انجام داده و سپس فرضیه اصلاح شده را مجددا آزمون می کنندو این فرایند بدین شکل ادامه می یابد( پلامر ،۲۰۰۷)

پیش نیازهای لازم برای اجرای موثر با مشارکت فعال همه ی عناصر آموزش عبارتند از:

۱-تاکید بر آموزش نه آموزگار(معلمی نه معلم)

۲-احساس نیاز به چالش کشیدن گذشته برای نوآوری در آینده

۳-تاکید بر فهم درست این نکته ی مهم که درس پژوهی بیشتر فرایند گراست تا نتیجه گرا

۴-تمهید وفاق ذهنی برای فعالیت مشارکتی اثر بخش و درون زا

۵-تنظیم متناسب آرمان و عمل در مناسبات اجتماعی مدرسه

۶-آمادگی برای حرکت از آموزش به یادگیری و تاکید بر یادگیرنده

۷-اهمیت دادن به دانش حرفه ای و بومی آموزش

دانلود فایل های درس پژوهی

تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان در راستای دانلود درس پژوهی ابتدایی در خدمت فرهنگیان محترم می باشد و هر نمونه درس پژوهی که در ذهن معلمان باشد را به مرحله اجرا در می آورد.

نمونه سوال ضمن خدمت طهارت روح مطهری

11 Jun 2018

ضمن خدمت طهارت روح : تربیت در پرتو عبادت

در راستای عمل به رسالتی که برای خودمان تعریف کرده ایم کاملترین مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت ( طهارت روح شهید مطهری ) را برای دانلود همکاران از سراسر کشور آماده کرده ایم.

سوالات مرحله چهارم

 

دوره شغلی تخصصی 24 ساعت ضمن خدمت طهارت روح : تربیت در پرتو عبادت با کد 99506217 ویژه فرهنگیان سراسر کشور بوده که در 4 آزمون دارد . هم اکنون آزمون مرحله اول آن برگزار شده ( آزمون جبرانی مرحله اول هم 20 خرداد برگزار شد .

آزمون دوم ضمن خدمت طهارت روح هم 23 خرداد برگزار خواهد شد ما بسته بسیار کاملی شامل منابع آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را در قالب یک پکیج دانلود برای شما آماده کرده ایم و با در 12 خرداد بصورت ویژه برای آزمونهای دوم تا چهارم بهینه سازی شده است, که در انتهای همین صفحه لینک خرید و دانلود این بسته کامل را میتوانید ملاحظه کنید.

توجه داشته باشید نحوه اجرای دوره ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت به شرح زیر میباشد :

این دوره شامل 4 آزمون میباشد که نمره نهایی از میانگین 4 آزمون محاسبه شده و حدنصاب قبولی در این دوره 12 میباشد.

سوالات ضمن خدمت پرتو عبادت

یک مجموعه بسیار کامل از منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت پرتو عبادت را که بصورت مستمر و روزانه بروزرسانی میشود را جهت پوشش کامل هر 4 آزمون این دوره تدارک دیده ایم .

هم اکنون این مجموعه علاوه بر داشتن بیش از 850 نمونه سوال مراحل 4 گانه و سوالات آزمون واقعی مرحله اول بصورت کامل , فایل کامل پی دی اف کتاب طهارت روح که برای مراحل چهارگانه جداسازی شده است .

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت : همه مراحلیک فایل ویژه هم دارد که قسمت های مهم کتاب را که بالقوه احتمال طرح سوال در مراحل مختلف را دارند برجسته سازی کرده و برخی از رایجترین تکنیک های طرح سوال در اغلب آزمونهای ضمن خدمت را یادآوری میکند.

منابع و سوالات هر 4 مرحله آزمون تربیت در پرتو عبادت

همکارانی که قصد تهیه این بسته کامل را برای هر 4 آزمون ( منابع و نمونه سوالات هر 4 مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت) دارند از دکمه زیر استفاده نمایند.

[purchase_link id="98105" text="خرید" style="button" color="green"]

خرید و دانلود منابع و نمونه سوالات یک مرحله بصورت مجزا:

اگر صرفا میخواهید منابع آزمون و نمونه سوالات یک مرحله خاص از دوره تربیت در پرتو عبادت را تهیه کنید میتوانید از دکمه های زیر استفاده نمایید .

دانلود منابع و سوالات آزمون اول طهارت روح ( فقط)

[purchase_link id="102534" text="خرید" style="button" color="green"]

منابع و سوالات آزمون مرحله دوم ( فقط)

[purchase_link id="102852" text="خرید" style="button" color="green"]

نمونه سوالات آزمون سوم تربیت در پرتو عبادت ( فقط)

[purchase_link id="102882" text="خرید" style="button" color="green"]

خرید و دانلود منابع و نمونه سوالات آزمون چهارم ( فقط)

[purchase_link id="102884" text="خرید" style="button" color="green"]

نحوه دریافت بروزرسانی های سوالات

با توجه به اینکه این مجموعه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت تا پایان دوره و آزمونهای چهارگانه مرتبا بروزرسانی خواهد شد . و فایل های اضافه شده برای خریداران بسته ایمیل خواهند شد توصیه میشود سعی کنید هنگام خرید ایمیلی را وارد کنید که دسترسی دارید. و فقط در صورت نداشت ایمیل دریافت فایل های آپدیت را از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره 09332978858 پیگیری کنید.

ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت : دانلود منابع آزمون و نمونه سوالاتتا پایان دوره و 4 آزمون آن هر گونه نمونه سوال یا سوالات آزمونهای واقعی که به این بسته دانلودی اضافه شود برای خریداران آن ایمیل خواهد شد.

 

زمانبندی آزمون های ضمن خدمت طهارت روح

4 مرحله آزمونهای ضمن خدمت طهارت روح : تربیت در پرتو عبادت به ترتیب در تاریخ های زیر برگزار میشوند.

زمان برگزاری آزمون اول:  9 و 10 خرداد ماه 1397    از صفحه 1 تا 78  --- برگزار شد

آزمون جبرانی مرحله اول ، روز یكشنبه 1397/3/20 از ساعت 9 لغایت 22 برگزار می گردد.

آزمون دوم از صفحات 78 تا 164 .... روز 23 خرداد ( چهارشنبه ) از ساعت 9 صبح الی 22

آزمون سوم از صفحات 164 تا 244 خواهد بود و تاریخ آن متعاقبا در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

و آزمون چهارم از صفحات 244 تا 378 خواهد بود و تاریخ آن هم متاقبا اعلام میشود.

نحوه برگزاری آزمون

توجه داشته باشید آزمون ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت بصورت آنلاین  و ازطیق کارتابل شخصی همکاران در ltms برگزار خواهد شد . همکاران عزیز میتوانند با مراجعه به سامانه مذکور از تاریخ های برگزاری آزمون های دوم تا چهارم مطلع شوند . ما هم سعی خواهیم کرد در همین صفحه این اطلاعات را به لحظه منتشر کنیم.

آزمون جبرانی مرحله اول

كلیه همكاران محترم اعم از كسانی كه در دوره ثبت نام نموده ولی در آزمون 9و10 خرداد #شركت_ننموده اند و یا كسانی كه در آزمون شركت نموده و برای ایشان نمره ثبت شده است ( هر نمره ای در بازه 20-0 ) می توانند در آزمون_جبرانی مرحله اول شركت نمایند.
لیكن نمره آزمون جبرانی به عنوان نمره آزمون مرحله اول برای ایشان ثبت خواهد شد و چناچه همكاری در آزمون جبرانی شركت ننماید ، نمره آزمون 9و10 خرداد به عنوان نمره مرحله اول برای ایشان ثبت می شود.

به عبارت دیگر برای كسانی كه در آزمون جبرانی شركت نمایند نمره آزمون جبرانی، به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت می شود و برای كسانی كه در آزمون جبرانی شركت ننمایند نمره آزمون 9و10 خرداد به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت می شود.

زمانبندی شرکت در آزمونهای دوره ضمن خدمت طهارت روح ( تربیت در پرتو عبادت )

دانلود سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

در این پکیج نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت به همراه منابع دوره گنجانده شده است. منبع این دوره از کتاب طهارت روح ( نماز و عبادت در آثار شهید مطهری ) تالیف آقای حسین واعظی میباشد که بصورت پی دی اف بعد از خرید میتوانید آن را دانلود کنید . همچنین در این پکیج سوالات 4 آزمون این دوره ضمن خدمت طهارت روح ( بیش از 800 نمونه سوال ) + سوالات آزمون واقعی مرحله اول در نهم و دهم  خرداد و محتوای آموزشی ویژه هر آزمون گنجانده شده است .  شما عزیزان هم اکنون میتوانید این پکیج را از وبسایت تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان ایران دانلود نمایید.

سوالات آزمونهای برگزار شده مرتبا اضافه خواهد شد و برای خریداران در ساعات اولیه شروع آزمون ایمیل خواهد شد.

منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح

سعی شده همه نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح و سوالات آزمون های واقعی با جواب باشند ولی هستند سوالاتی که همکاران ما نتوانسته اند جواب درس را برایش بنویسند و بدون جواب باقی مانده اند .
داخل سوالات هم ورد هست و هم پی دی اف
بخاطر بروز رسانی مکرر و تقریبا روزانه محتوای پکیج دانلودی منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح ( پرتو عبادت ) و اضافه شدن فایل های مختلف عملا این بسته دانلودی بیش از 30 فایل دارد که تعدادی از آنها داخل یک پوشه زیپ شده اند و تعدادی هم بصورت فایل تکی ورد یا پی دی اف قابل دانلود هستند.
داخل فایل های پی دی اف هم ما فضاهای خالی نمیذاریم و فکر پرینت شدن احتمالی را هم کرده ایم . تا تعداد برگه های کمتری پرینت شوند.
سوالات ضمن خدمت طهارت روح مطهری تکراری نیستند ولی داخل فایل های مختلف امکان دارد یک یا چند سوال در برخی فایل های دیگر هم تکرار شده باشد.

محتویات پکیج دانلودی دوره تربیت در پرتو عبادت

مرحله اول ضمن خدمت پرتو عبادت

سوالات آزمون واقعی 9 و 10 خرداد - مرحله اول + سوالات آزمون جبرانی مرحله اول ضمن خدمت طهارت روح مطهری + 220 نمونه سوال و فایل پی دی اف کتاب ( کسانی که میخواهند در آزمون جبرانی شرکت کنند این بسته مناسبی برایشان میباشد.)

سوالات آزمون جبرانی مرحله اول در 21 خرداد اضافه شد.

بسته وژه آزمون دوم شامل محتوای آموزشی و 124 نمونه سوال مرحله دوم

بسته ویژه آزمون دوم .... این بسته بصورت ویژه صفحات 78 تا 164 منبع را آنالیز کرده و نقاط بالقوه با احتمال بالا برای طرح سوال را مشخص کرده است.

هم اکنون 164 نمونه سوال مرحله دوم ضمن خدمت طهارت روح در این فایل موجود است و سوالات آزمون واقعی مرحله دوم در 23 خرداد اضافه خواهند شد.

دانلود سوالات و محتوای ویژه آزمون سوم

بسته ویژه سوالات آزمون سوم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت شامل محتوای آموزشی از صفحه 164 تا 244 کتاب طهارت روح و 185 سوال ویژه آزمون سوم

دانلود نمونه سوالات ویژه آزمون چهارم طهارت روح

بسته ویژه آزمون چهارم نمونه سوال ضمن خدمت طهارت روح - تربیت در پرتو عبادت شامل محتوای کتاب طهارت روح از 244 تا 378  و 198 نمونه سوال ویژه آزمون چهارم

سایر فایل ها

فایل نمونه سوالات طهارت روح مطهری شماره یک حاوی 41 سوال + جواب - ویژه آزمون سوم

فایل شماره 2 حاوی 34 سئول به همراه پاسخ  - ویژه آزمون چهارم

فایل 3 شامل 17 سئوال به همراه جواب و سوالات سری 4 شامل 20 سئوال + جواب  - ویژه آزمون پنجم

قابل توجه کسانی که قبلا این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:

کسانی که قبلا این مجموعه ( منابع آزمونها و نمونه سوالات هر 4 مرحله ضمن خدمت طهارت روح ) را خریداری و دانلود کرده اند توجه داشته باشند نیازی به خریداری مجدد آن نیست .. همکاران ما موارد اضافه شده را بصورت مرتب تا یکماه از تاریخ خرید برایتان ایمیل خواهند کرد .. صرفا اگر در هنگام خرید ایمیل اشتباه داده اید میتوانید در تلگرام یا واتساپ به شماره 09332978858 پیام داده و موراد اضافه شده به مجموعه منابع و سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را دریافت کنند.

این بسته در 21 خرداد علاوه بر اضافه شدن سوالات آزمون جبرانی مرحله اول این بسته برای مراحل 2 , 3 و 4 بهینه سازی و بروزرسانی شد.

آیا میدانید موضوع پرسش رئیس جمهوری در اول مهر 1397 چیست؟

5 May 2018

اگر اطلاعات موثقی در باره موضوع پرسش مهر 97 دارید دست شما را میبوسیم و با افتخار اعلام میکنیم اگر بتوانید بصورت دقیق پیش از شروع سالتحصیلی و اعلام از طرف رئیس جمهوری ما را در جریان موضوع پرسش مهر 97 بگذارید مجموعه آفتاب مهر جایر 200 هزار تومانی در نظر گرفته است که البته در مقابل کار بزرگی اینچنین قطعا مبلغ ناچیزی است ولی با توجه به ماهیت فعالیت ما میتوانید در اجر و پاداش معنوی این کار سهیم باشید.

منتظر تماستان هستیم.

09353113022