بانک پویشنامه پیام پویش : مرجع دانلود انواع پویشنامه دانشجویی, مدیریت, روانشناسی

بانک پویشنامه پیام پویش

مرکز تخصصی بانک پویشنامه پیام پویش بصورت تخصصی اقدام به گردآوری , ترجمه و آماده سازی انواع پویشنامه میکند . در این سایت میتوانید انواع پویشنامه مدیریت , پویشنامه روانشناسی , علمی , تربیت بدنی و ورزش , دانش آموزی, پویشنامه معلمی , پویشنامه حقوقی, و… را در کسری از ثانیه مشاهده , انتخاب و دانلود نمایید.

دانلود پویشنامه

چگونه فایل مورد نظرم را پیدا کنم؟

چندین راه برای پیدا کردن فایل و پویشنامه مورد نظرتان دارید .

استفاده از ابزار جستجو در مطالب بانک پویشنامه پیام پویش

رجوع به دسته بندی پویشنامه مورد نظرتان

ارتباط با ما از طریق ایمیل یا پیام رسان ها

با ورود لینک به زیر دسته بندی ها را مشاهده و انتخاب کنید.

مرکز دانلود گویا طرح

پویشنامه

بیش از ۲۰۰۰ نمونه استاندارد و رایگان در بانک پیام پویش

در دنیای امروز که غالب و اکثر اوقات ما زمان زیادی برای انتخاب , تصمیم گیری و شناخت نداریم استفاده از پویشنامه میتواند سهم بسزایی در شناخت ما ایفا کند که به تبع آن انتخاب و تصمیم گیری راحتر و دقیق تری را خواهیم داشت.

پویشنامه | بانک پویشنامه | پیام پویش

پویشنامه ها فرم هایی  هستند که برای اهداف خاصی طراحی میشوند و شامل تعدادی پویش هستند که از آنها برای گردآوری آمار , تحلیل و … استفاده میشود.

امروز افراد زیادی هستند که میتوانند با استفاده از یک پویشنامه براحتی و در سریعترین زمان نیازهایشان را مرتفع نمایند.

بانک پویشنامه استاندارد

جهت رفاه هموطنان و دانشجویان گرامی بانک پویشنامه پیام پویش با آماده سازی و بارگذاری بیش از ۲۰۰۰ پویشنامه استاندارد برای رشته های مختلف تحصیلی برای پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتر قصد دارد همگام با دانشجویان عزیز بوده و در حد توان خود کمک کند تا در مسیر فراغت از تحصیل دانشجویان گرامی به منابع دقیقی دسترسی داشته باشند . بدین جهت بانک پویشنامه استاندارد را راه اندازی کرده ایم و در کنارتان هستیم.

 انواع پویشنامه, تست و فرم های سنجش

تعدد زیادی در ماهیت و ساختار و شاکله انواع پویشنامه  , تست ها و فرم های سنجش وجود دارد ولی برحسب موضوع سوالات مطروحه در پویشنامه عملا به دسته بندی های مشخصی میتوان آنها را تقسیم و طبقه بندی نمود .

شما عزیزان در سایت و بانک پویشنامه پیام پویش میتوانید در زمینه های زیر فایل های مورد نظرتان را پیدا کنید.

توجه داشته باشید بیش از ۹۵ درصد مطالب موجود در سایت پیام پویش بصورت فایل ورد و اکسل هستند که قابلیت ویرایش دارند و بخش محدودی از فایل ها پی دی اف هستند که در هنگام دانلود ذکر شده اند.

مجموعه کامل تست هوش و حافظه وکسلر

تست هوش وکسلر مقیاس هوش وکسلر امروزه پرکاربردترین آزمون استاندارد شده در دنیا برای سنجش هوش و حافظه است. آزمون‌ وکسلرآزمون‌هایی «انفرادی» هستند یعنی توسط «آزمونگر» روی یک فرد خاص («آزمودنی») اجرا می‌شوند. در سال ۱۹۳۹ دیوید وکسلر آزمونی طراحی کرد که به «توانایی زبانی» بستگی چندانی نداشته باشد. این آزمون دو بخش مقیاس کلامی و مقیاس  میباشد.


سنجش اعتیاد به بازیهای رایانه ای

پویشنامه ی آنلاین سنجش میزان اعتیاد به بازی های رایانه ای : در این نمونه شما با پویش هایی مواجه میشوید و متناسب با جوابهایی که به پویش ها و سوالات مطروحه ارائه میکنید ارزیاب خواهد توانست سطح و میزان اعتیاد شما به بازیهای رایانه ای را بسنجد.   نام كامل آدرس ایمیل آدرس ایمیل واقعی خود را بنویسید. سن جنسیت مرد, زن  تحصیلات راهنمایی و دبیرستان


نمونه یک پویشنامه برای سنجش اعتیاد به اینترنت

هر چند وقت یک بار بیشتر از زمانی که مد نظرتان بوده آنلاین بوده اید؟    هرگز پیش نمی آید  به ندرت  گاهی اوقات  معمولا  اغلب اوقات  همیشه     هرچند وقت یک بار به خاطر سپری کردن وقت زیاد پای اینترنت از رسیدگی به امور خانه باز می مانید؟    هرگز پیش نمی آید


فرم سنجش میزان امید به موفقیت در تحصیل

سنجش میزان امید به موفقیت این پویشنامه با عنوان سنجش میزان امید به موفقیت در تحصیل از جهات بسیاری هائز اهمیت میباشد و بسیارند کسانی که درک صحیحی از خودشان یا فرزندشان و میزان ضریب هوشی و استعدادش نداشته و ندارند و براحتی اجازه میدهند یاس جایگزین امید در زندگی تحصیلیشان شده و درهای موفقیت.


نحوه طراحی

طراحی پویشنامه قطعا در طراحی هر فرمی نیازمند رعایت پارامترهای خاصی هستیم . در طراحی پویشنامه ها هم این شرایط متناسب با ماهیت پویشنامه مورد طراحی وجود دارد و اهیمت بسزایی هم نحوه انتخاب و چینش سوالات دارند. جالب اینجاست که به دلیل ناآشنایی با پیچیدگی‌های مربوط به طراحی پویشنامه ها، موارد متعددی را می‌توان […]


تعریف کلی و دقیق پویشنامه و فرم های ارزیابی

پویشنامه چیست؟ اگر بخواهیم یک تعریف کلی و یک تعریف نسبتا دقیق از پویشنامه ارائه دهیم لازم است ابتدا مروری کنیم بر تعاریفی که از پویش نامه در منابع مختلف و دایرالمعارف های دیجیتال و سنتی ارائه شده است تا آنگا با جمع بندی نهایی بتوانیم تعریف دقیق تری را ارائه کنیم. پویشنامه  و فرم های ارزیابی یک ابزار تحقیقاتی و سنجش میباشند که در آنها از طرح سوالات مشخصی ارزیاب سعی در سنجش پاراکتر های خاصی را دارد.

پویشنامه دانشجویی

پویشنامه دانشجویی

این پویشنامه دانشجویی به منظور مطالعه شخصیت افراد آنلاین طراحی شده است . لطفا در صورتی که عضو توییتر و یا فیسبوک هستید وارد شوید .
هدف از انجام این پروژه بررسی ارتباط بین پارامترهای شخصیتی و پست های عمومی کاربر است . بدین منظور ما پست های عمومی کاربران مشارکت کننده را به منظور انجام مطالعات مورد نظر جمع آوری می‌نماییم . هیچکدام از اطلاعات جمع آوری شده تحت هیچ عنوان در اختیار فردی گذاشته نمی‌شود و نتایج حاصل از تحقیقات در همین وب سایت منتشر خواهد شد .
به منظور آشنایی با آخرین پژوهش مشابه می‌توایند لینک های زیر را مشاهده نمایید :
این پویشنامه دانشجویی شامل ۶۰ سوال است که نسخه بازبینی شده تست نئو می‌باشد
به منظور سهولت در انجام تست سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را در زمان‌های متفاوت تکمیل کرد .

پویشنامه روانشناسی

با توجه به استقبال بسیار گسترده تر از جانب کاربران سایت پیام پویش نسبت به دانلود و سفارش پویشنامه روانشناسی دپارتمان تخصصی و ویژه ای را برای تدوین و گردآوری و ترجمه نمونه های استاندارد پویشنامه روانشناسی تشکیل داده ایم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به نیازها و مطالبات این کاربران پاسخی شایسته دهیم.

هم اکنون در سایت پیام پویش بیش از ۷۰۰ نمونه رایگان و دانلودی پویشنامه روانشناسی بارگذاری شده است و حدود ۳۰۰ پویشنامه استاندارد روانشاسی که میتوانید با ورود به دسته بندی رشته روانشناسی آنها را مشاهده , انتخاب و دانلود کنید.

پویشنامه شخصیت

با توجه به درخواست دانشجویان عزیز جهت انتشار پویشنامه‌ استاندارد سنجش شخصیت محبوب با تهیه مجموعه‌های موضوعی پویشنامه به همراه تفسیر، نمره گزاری، نمونه اجرا شده و… در خدمت شما دانشجویان گرامی هستیم.

پویشنامه روانشناسی : شخصیت

امروز در سایت پیام پویش با مجموعه بی‌نظیر و ارزشمند پویشنامه‌ های شخصیت در خدمت شما هستیم، این مجموعه شامل پویشنامه‌های زیر می‌باشد:

  • مجموعه کامل آزمون شخصیتی بندر – گشتالت

  • کاملترین مجموعه آزمون شخصیتی مینه سوتا ۷۱ , ۳۷۰ , ۵۶۰

  • پویشنامه شخصیتی پنج عاملی نئو فرم کوتاه و فرم بلند

  • پویشنامه ۱۶ عاملی شخصیت کتل

  • پویشنامه شخصیتی روان نژندی KNPI

  • پویشنامه تیپ شخصیت A-B

  • پویشنامه تیپ شخصیتی درونگرا و برونگرا

  • آزمون شخصیت آیزنک – بزرگسالان

  • آزمون شخصیت آیزنک – نوجوانان

دانلود رایگان مجموعه آموزشی اختلالات شخصیتی و روانشناسی

در این مجموعه سعی شده است که با جمع آوری کارگاههای آموزشی درباره زمینه های اختلالات شخصیت مجموعه ای کامل و ارزشمند را برای شما فراهم آوریم.

۱- اختلال شخصیت وابسته : ۴۷ دقیقه – دکتر روحانی
۲- اختلال شخصیت دوری گزین ۱ : ۶۰ دقیقه – دکتر معتقد
۳- اختلال شخصیت دوری گزین ۲ : ۵۳ دقیقه – دکتر معتقد
۴- اختلال شخصیت ضد اجتماعی : ۴۷ دقیقه – دکتر هلاکویی
۵- اختلال شخصیت شبه اسکیزوفرنی : ۴۸دقیقه – دکتر فهیمیان
۶- اختلال شخصیت وسواسی – جبری : ۵۱ دقیقه – دکتر محمودی
۷- اختلال شخصیت نمایشی -۱ : ۴۸ دقیقه – دکتر فوژان زینی
۸- اختلال شخصیت نمایشی -۲ : ۴۱ دقیقه – دکتر فوژان زینی
۹- اختلال شخصیت خودشیفته -۱ : دکتر هلاکویی
۱۰- اختلال شخصیت خودشیفته -۲ : دکتر هلاکویی
۱۱- شخصیت شکاک ۱-: ۵۶ دقیقه – دکتر دانش فروغی
۱۲- شخصیت شکاک ۲-: ۶۸ دقیقه – دکتر دانش فروغی
۱۳- اختلال شخصیت مرزی -۱ : ۳۸ دقیقه – دکتر گنجی
۱۴- اختلال شخصیت مرزی -۲ : ۴۰ دقیقه – دکتر میلر

همین حالا دانلود کنید

پویشنامه مدیریت

کاملترین نمونه های آماده پویشنامه  مدیریت و روانشناسی را بصورت استاندارد و رایگان به لحظه دانلود کنید . همچنین پیام پویش آمادگی دارد پویش نامه اختصاصی و مورد نظر شما را در گروه مدیریت آماده سازی کرده و تحویل نماید.

ما به شما توصیه میکنیم ابتدای بصورت کامل پکیج پویشنامه مدیریت را ملاحظه کنید اگر در میانه پویشنامه استاندارد و رایگان موارد مورد نظرتان را نیافتید آنگاه میتوانید از دپارتمان رشته مدیریت آن را بخواهید.

پویشنامه حقوقی

پویشنامه دانشجو معلمان

پویشنامه دانش آموزی

پویشنامه ارزشیابی

دانلود کتاب , پروپوزال , پویش نامه , پایان نامه آماده و نمونه سوالات پیام نور

پیام پویش پکیج هخای ویژه ای را برای دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور با قیمت های به مراتب کمتر آماده سازی کرده است که براحتی میتوانید آنها را دانلود کنید . در این پکیج که ویژه پیام نوریهای عزیز میباشد میتوانید پایان نامه آماده برای رشته های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد , پروپوزال , پویشنامه پیام نور , کتاب پیام نور و نمونه سوالات پیام نور را در دسته بندی ویژه ای که بدین منظور ایجاد کرده ایم مشاهده و دانلود کنید.

بانک کتابب پیام نور  : دانلود کتاب پیام نور از کتابخانه دیجیتال پیام پویش

دانلود پویشنامه ها

کاربران عزیز سایت پیام پویش بهترین راه برای پیدا کردن و انتخاب و دانلود پویشنامه و فایل مورد نظرتان این است که  ابتدا دسته بندی مورد نظرتان را از لیست زیر انتخاب کرده و در دسته بندی باز شده آنگاه براحتی و با صرف زمان بسیار کمی خواهید توانست که فایل مورد نظرتان را پیدا کنید .

همچنین اگر دنبال فایل خاصی هستید که در سایت بارگذاری نشده است یا نتوانستید آن را بیابید با ما تماس بگیرید. در صورت موجود بودن فایل آن را از طریق ایمیل یا پیام رسان تلگرام و واتساپ برایتان ارسال میکنیم.

دانلود مجموعه کودکان و نوجوانان

در پی درخواست بسیاری از دانشجویان و مجموعه های آموزشی برای تامین نیازهای دانشجویان عزیز در یک مکان و با توجه به نیاز دانشجویان رشته های علوم انسانی به خصوص رشته های روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و… به پویشنامه اقدام به انتشار قسمت از مجموعه هایی هدفمند و موضوعی کردیم.

در اولین مجموعه پویشنامه به جمع آوری در زمینه کودکان و نوجوانان پرداختیم، این مجموعه شامل پویشنامه های زیر است:

پویش نامه افسردگی کودکان و نوجوانان

پویشن امه (همدلی – بهر و تحلیل ) کودکان

پویشنامه خلاقیت کودکان از نظر مربیان

مقیاس خودکارآمدی کودکان لد و ویلر

پویشنامه ناامیدی کودکان کازدین

مقیاس خود پنداره کودکان پیرز – هریس

مقیاس اندازه گیری نوع اختلال های رفتاری میشل گوگلن

پویشنامه خشم در کودکان

پویشنامه خود – کار آمدی کودکان

پویشنامه مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی

مقیاس خود پنداره کودکان (CSCS)

مقیاس رشد اخلاقی کودکان، نوجوانان و جوانان (دکتر لطف آبادی)

پویشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان (SEQ – C)

پویشنامه شخصیتی آیزنگ – فرم کودکان و نوجوانان

آسان بپرسید ، سریع نتیجه بگیرید

پویشهایتان را با سرعت طراحی کنید ، به سادگی بین مخاطبانتان توزیع کنید و نتیجه آن را بادقت تحلیل کنید
پارس ارزیاب ابزاری قدرتمند و تحت وب است که امکان طراحی و ایجاد پویشنامه و نظر سنجی بر اساس نیازمندی های متنوع کاربران را داراست. مرحله اول کار طراحی پویشنامه بر اساس نیازمندی های موجود است. در مرحله دوم پس از طراحی ، پویشنامه جهت پاسخگویی به سمت کاربران هدف ارسال می گردد. در نهایت و در مرحله پایانی پس از جمع آوری پاسخ های دریافت شده ، امکان گزارش گیری های متنوع و دریافت نتایج دلخواه از آن وجود دارد.

چه کسانی باید استفاده کنند؟

محدودیتی برای مخاطبین پارس ارزیاب وجود ندارد(افراد از مبتدی تا حرفه ای می توانند مخاطبین این سامانه باشند). پارس ارزیاب با هسته ای قوی و رابط کاربری فوق العاده روان و ساده می تواند بستر حضور طیف وسیعی از مخاطبین با هر رده تحصیلات و دانش فنی باشد. دسته ای از کسانی که می توانند مخاطبین پارس ارزیاب باشند

  • مدیران بازاریابی شرکت ها
  • شرکت های بازاریابی
  • شرکت های تحقیقاتی
  • مدیران شرکت ها
  • طراحان
  • تولید کنندگان
  • محققان ، دانش آموختگان ، دانشجویان و اساتید دانشگاه

درج کامنت و نقطه نظرات شما

کاربران گرامی برای بهبود شاخص های خدمات دهی ما را با درج کانت و نقطه نظرات خودتان یاری دهید تا بتوانیم در آینده خدمات بهتر و بیشتری متناسب با نیازهای شما ارائه کنیم.

 

 

 

 



راهنمای دانلود

پیام پویش : سایت تخصصی پویشنامه

بی تردید فعالیت در یک زمینه خاص بصورت تخصصی باعث میشود بتوانیم با کیفیت و دقت بیشتر اقدام به ارائه خدمات بکنیم . از همین رو میتوانیم ادعا کنیم پیام پویش یک سایت تخصصی پویشنامه میباشد که در آن میتوانید با صرف زمان بسیار کمی به بانک کاملی از موضوعات میکرو طبقه بندی شده در گروه پویشنامه مدیریت , پویشنامه روانشناسی , پویشنامه تربیت بدنی , پویشنامه دانش آموزی , پویشنامه دانشجویی و معلمی دست یابید.

ثبت درخواست پروپوزال و پویشنامه

رشته آمار

رشته ادبیات

رشته اقتصاد

رشته تاریخ

رشته تربیت بدنی

رشته جامعه شناسی

رشته جغرافیا

رشته حسابداری

رشته حقوق

رشته روانشناسی

رشته ریاضیات

رشته زبان انگلیسی

رشته زمین شناسی

رشته زیست شناسی

رشته شهرسازی

رشته شیمی

رشته صنایع غذایی

رشته علوم اجتماعی

رشته علوم تربیتی

رشته علوم سیاسی

رشته فیزیک

رشته مدیریت

رشته مدیریت بازرگانی

رشته مدیریت صنعتی

رشته مشاوره

رشته معارف اسلامی

رشته معدن

رشته مهندسی صنایع

رشته مهندسی ICT

رشته مهندسی الکترونیک

رشته مهندسی برق

رشته مهندسی تاسیسات

رشته مهندسی خاکشناسی

رشته مهندسی شیلات

رشته مهندسی صنایع

رشته مهندسی عمران

رشته مهندسی فناوری اطلاعات

رشته مهندسی متالوژی

رشته مهندسی معماری

رشته مهندسی مکانیک

رشته مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی کشاورزی

رشته نقشه کشی

رشته هنر و گرافیک

رشته هوا و فضا

رشته پزشکی

رشته کتابداری

بانک پویشنامه

در کسری از ثانیه خواهید توانست از بانک پویشنامه پیام پویش فرم های مورد نظرتان را پیدا کرده و دانلود نمایید.

از اینکه سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید متشکریم.

دانلود سریع

میکروطبقه بندی شده

پشتیبانی ۲۴ ساعته

آخرین پویشنامه ها

 

  • تست اعتیاد به اینترنت
  • پویشنامه ی اعتیاد به بازی های رایانه ای
  • پویشنامه ی اعتیاد به بازی های رایانه ای (برای والدین)
  • زمینه های اجتماعی اعتیاد به اینترنت
  • پویشنامه رضايتمندي از كانون قلمچي خواف
  • رضایتمندی از iOrder
  • موسسه اموزشی وپژوهشی سینا
  • تغییر ساختار کتب درسی ابتدایی
  • میزان رضایتمندی خود را از خدماتی که وب سایت های تخفیف گروهی در ا…
  • ارزیابی اثرات توسعه توریسم شهری در توازن بخشی سطح نابرابری های ف…
  • سطح کیفی توضیحات اجناس
  • همــــــزاد
  • تصویرسازی قرآن توسط کودکان دبستانی

در خبر نامه ما عضو شوید

 



درباره پیام پویش

بی تردید فعالیت در یک زمینه خاص بصورت تخصصی باعث میشود بتوانیم با کیفیت و دقت بیشتر اقدام به ارائه خدمات بکنیم . از همین رو میتوانیم ادعا کنیم پیام پویش یک سایت تخصصی پویشنامه میباشد که در آن میتوانید با صرف زمان بسیار کمی به بانک کاملی از موضوعات میکرو طبقه بندی شده در گروه پویشنامه مدیریت , پویشنامه روانشناسی , پویشنامه تربیت بدنی , پویشنامه دانش آموزی , پویشنامه دانشجویی و معلمی دست یابید.

 



اطلاعات تماس با ما

تماس با پشتیبانی ۲۴ ساعته  ۰۹۳۳۲۹۷۸۸۵۸

فرم تماس اضطراری

 

 

 

 

 

 

 

 




Blog

سوالات ضمن خدمت فرهنگیان : طهارت روح – تربیت در پرتو عبادت

۱۱ Jun 2018

ضمن خدمت طهارت روح : تربیت در پرتو عبادت

در راستای عمل به رسالتی که برای خودمان تعریف کرده ایم کاملترین مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت ( طهارت روح شهید مطهری ) را برای دانلود همکاران از سراسر کشور آماده کرده ایم.

سوالات مرحله چهارم

دوره شغلی تخصصی ۲۴ ساعت ضمن خدمت طهارت روح : تربیت در پرتو عبادت با کد ۹۹۵۰۶۲۱۷ ویژه فرهنگیان سراسر کشور بوده که در ۴ آزمون دارد . هم اکنون آزمون مرحله اول آن برگزار شده ( آزمون جبرانی مرحله اول هم ۲۰ خرداد برگزار شد .

آزمون دوم ضمن خدمت طهارت روح هم ۲۳ خرداد برگزار خواهد شد ما بسته بسیار کاملی شامل منابع آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را در قالب یک پکیج دانلود برای شما آماده کرده ایم و با در ۱۲ خرداد بصورت ویژه برای آزمونهای دوم تا چهارم بهینه سازی شده است, که در انتهای همین صفحه لینک خرید و دانلود این بسته کامل را میتوانید ملاحظه کنید.

توجه داشته باشید نحوه اجرای دوره ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت به شرح زیر میباشد :

این دوره شامل ۴ آزمون میباشد که نمره نهایی از میانگین ۴ آزمون محاسبه شده و حدنصاب قبولی در این دوره ۱۲ میباشد.

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

یک مجموعه بسیار کامل از منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را که بصورت مستمر و روزانه بروزرسانی میشود را جهت پوشش کامل هر ۴ آزمون این دوره تدارک دیده ایم .

هم اکنون این مجموعه علاوه بر داشتن بیش از ۸۵۰ نمونه سوال مراحل ۴ گانه و سوالات آزمون واقعی مرحله اول بصورت کامل , فایل کامل پی دی اف کتاب طهارت روح که برای مراحل چهارگانه جداسازی شده است .

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت : همه مراحلیک فایل ویژه هم دارد که قسمت های مهم کتاب را که بالقوه احتمال طرح سوال در مراحل مختلف را دارند برجسته سازی کرده و برخی از رایجترین تکنیک های طرح سوال در اغلب آزمونهای ضمن خدمت را یادآوری میکند.

منابع و سوالات هر ۴ مرحله آزمون تربیت در پرتو عبادت

همکارانی که قصد تهیه این بسته کامل را برای هر ۴ آزمون ( منابع و نمونه سوالات هر ۴ مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت) دارند از دکمه زیر استفاده نمایند.

خرید و دانلود منابع و نمونه سوالات یک مرحله بصورت مجزا:

اگر صرفا میخواهید منابع آزمون و نمونه سوالات یک مرحله خاص از دوره تربیت در پرتو عبادت را تهیه کنید میتوانید از دکمه های زیر استفاده نمایید .

دانلود منابع و سوالات آزمون اول طهارت روح ( فقط)

منابع و سوالات آزمون مرحله دوم ( فقط)

نمونه سوالات آزمون سوم تربیت در پرتو عبادت ( فقط)

خرید و دانلود منابع و نمونه سوالات آزمون چهارم ( فقط)

نحوه دریافت بروزرسانی های سوالات

با توجه به اینکه این مجموعه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت تا پایان دوره و آزمونهای چهارگانه مرتبا بروزرسانی خواهد شد . و فایل های اضافه شده برای خریداران بسته ایمیل خواهند شد توصیه میشود سعی کنید هنگام خرید ایمیلی را وارد کنید که دسترسی دارید. و فقط در صورت نداشت ایمیل دریافت فایل های آپدیت را از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۲۹۷۸۸۵۸ پیگیری کنید.

ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت : دانلود منابع آزمون و نمونه سوالاتتا پایان دوره و ۴ آزمون آن هر گونه نمونه سوال یا سوالات آزمونهای واقعی که به این بسته دانلودی اضافه شود برای خریداران آن ایمیل خواهد شد.

زمانبندی آزمون های ضمن خدمت طهارت روح

۴ مرحله آزمونهای ضمن خدمت طهارت روح : تربیت در پرتو عبادت به ترتیب در تاریخ های زیر برگزار میشوند.

زمان برگزاری آزمون اول:  ۹ و ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۷    از صفحه ۱ تا ۷۸  — برگزار شد

آزمون جبرانی مرحله اول ، روز یكشنبه ۱۳۹۷/۳/۲۰ از ساعت ۹ لغایت ۲۲ برگزار می گردد.

آزمون دوم از صفحات ۷۸ تا ۱۶۴ …. روز ۲۳ خرداد ( چهارشنبه ) از ساعت ۹ صبح الی ۲۲

آزمون سوم از صفحات ۱۶۴ تا ۲۴۴ خواهد بود و تاریخ آن متعاقبا در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

و آزمون چهارم از صفحات ۲۴۴ تا ۳۷۸ خواهد بود و تاریخ آن هم متاقبا اعلام میشود.

نحوه برگزاری آزمون

توجه داشته باشید آزمون ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت بصورت آنلاین  و ازطیق کارتابل شخصی همکاران در ltms برگزار خواهد شد . همکاران عزیز میتوانند با مراجعه به سامانه مذکور از تاریخ های برگزاری آزمون های دوم تا چهارم مطلع شوند . ما هم سعی خواهیم کرد در همین صفحه این اطلاعات را به لحظه منتشر کنیم.

آزمون جبرانی مرحله اول

كلیه همكاران محترم اعم از كسانی كه در دوره ثبت نام نموده ولی در آزمون ۹و۱۰ خرداد #شركت_ننموده اند و یا كسانی كه در آزمون شركت نموده و برای ایشان نمره ثبت شده است ( هر نمره ای در بازه ۲۰-۰ ) می توانند در آزمون_جبرانی مرحله اول شركت نمایند.
لیكن نمره آزمون جبرانی به عنوان نمره آزمون مرحله اول برای ایشان ثبت خواهد شد و چناچه همكاری در آزمون جبرانی شركت ننماید ، نمره آزمون ۹و۱۰ خرداد به عنوان نمره مرحله اول برای ایشان ثبت می شود.

به عبارت دیگر برای كسانی كه در آزمون جبرانی شركت نمایند نمره آزمون جبرانی، به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت می شود و برای كسانی كه در آزمون جبرانی شركت ننمایند نمره آزمون ۹و۱۰ خرداد به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت می شود.

زمانبندی شرکت در آزمونهای دوره ضمن خدمت طهارت روح ( تربیت در پرتو عبادت )

دانلود سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

در این پکیج نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت به همراه منابع دوره گنجانده شده است. منبع این دوره از کتاب طهارت روح ( نماز و عبادت در آثار شهید مطهری ) تالیف آقای حسین واعظی میباشد که بصورت پی دی اف بعد از خرید میتوانید آن را دانلود کنید . همچنین در این پکیج سوالات ۴ آزمون این دوره ضمن خدمت طهارت روح ( بیش از ۸۰۰ نمونه سوال ) + سوالات آزمون واقعی مرحله اول در نهم و دهم  خرداد و محتوای آموزشی ویژه هر آزمون گنجانده شده است .  شما عزیزان هم اکنون میتوانید این پکیج را از وبسایت تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان ایران دانلود نمایید.

سوالات آزمونهای برگزار شده مرتبا اضافه خواهد شد و برای خریداران در ساعات اولیه شروع آزمون ایمیل خواهد شد.

منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح

سعی شده همه نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح و سوالات آزمون های واقعی با جواب باشند ولی هستند سوالاتی که همکاران ما نتوانسته اند جواب درس را برایش بنویسند و بدون جواب باقی مانده اند .
داخل سوالات هم ورد هست و هم پی دی اف
بخاطر بروز رسانی مکرر و تقریبا روزانه محتوای پکیج دانلودی منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح ( پرتو عبادت ) و اضافه شدن فایل های مختلف عملا این بسته دانلودی بیش از ۳۰ فایل دارد که تعدادی از آنها داخل یک پوشه زیپ شده اند و تعدادی هم بصورت فایل تکی ورد یا پی دی اف قابل دانلود هستند.
داخل فایل های پی دی اف هم ما فضاهای خالی نمیذاریم و فکر پرینت شدن احتمالی را هم کرده ایم . تا تعداد برگه های کمتری پرینت شوند.
سوالات ضمن خدمت طهارت روح مطهری تکراری نیستند ولی داخل فایل های مختلف امکان دارد یک یا چند سوال در برخی فایل های دیگر هم تکرار شده باشد.

محتویات پکیج دانلودی دوره تربیت در پرتو عبادت

مرحله اول ضمن خدمت پرتو عبادت

سوالات آزمون واقعی ۹ و ۱۰ خرداد – مرحله اول + سوالات آزمون جبرانی مرحله اول ضمن خدمت طهارت روح مطهری + ۲۲۰ نمونه سوال و فایل پی دی اف کتاب ( کسانی که میخواهند در آزمون جبرانی شرکت کنند این بسته مناسبی برایشان میباشد.)

سوالات آزمون جبرانی مرحله اول در ۲۱ خرداد اضافه شد.

بسته وژه آزمون دوم شامل محتوای آموزشی و ۱۲۴ نمونه سوال مرحله دوم

بسته ویژه آزمون دوم …. این بسته بصورت ویژه صفحات ۷۸ تا ۱۶۴ منبع را آنالیز کرده و نقاط بالقوه با احتمال بالا برای طرح سوال را مشخص کرده است.

هم اکنون ۱۶۴ نمونه سوال مرحله دوم ضمن خدمت طهارت روح در این فایل موجود است و سوالات آزمون واقعی مرحله دوم در ۲۳ خرداد اضافه خواهند شد.

دانلود سوالات و محتوای ویژه آزمون سوم

بسته ویژه سوالات آزمون سوم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت شامل محتوای آموزشی از صفحه ۱۶۴ تا ۲۴۴ کتاب طهارت روح و ۱۸۵ سوال ویژه آزمون سوم

دانلود نمونه سوالات ویژه آزمون چهارم طهارت روح

بسته ویژه آزمون چهارم نمونه سوال ضمن خدمت طهارت روح – تربیت در پرتو عبادت شامل محتوای کتاب طهارت روح از ۲۴۴ تا ۳۷۸  و ۱۹۸ نمونه سوال ویژه آزمون چهارم

سایر فایل ها

فایل نمونه سوالات طهارت روح مطهری شماره یک حاوی ۴۱ سوال + جواب – ویژه آزمون سوم

فایل شماره ۲ حاوی ۳۴ سئول به همراه پاسخ  – ویژه آزمون چهارم

فایل ۳ شامل ۱۷ سئوال به همراه جواب و سوالات سری ۴ شامل ۲۰ سئوال + جواب  – ویژه آزمون پنجم

قابل توجه کسانی که قبلا این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:

کسانی که قبلا این مجموعه ( منابع آزمونها و نمونه سوالات هر ۴ مرحله ضمن خدمت طهارت روح ) را خریداری و دانلود کرده اند توجه داشته باشند نیازی به خریداری مجدد آن نیست .. همکاران ما موارد اضافه شده را بصورت مرتب تا یکماه از تاریخ خرید برایتان ایمیل خواهند کرد .. صرفا اگر در هنگام خرید ایمیل اشتباه داده اید میتوانید در تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۳۳۲۹۷۸۸۵۸ پیام داده و موراد اضافه شده به مجموعه منابع و سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را دریافت کنند.

این بسته در ۲۱ خرداد علاوه بر اضافه شدن سوالات آزمون جبرانی مرحله اول این بسته برای مراحل ۲ , ۳ و ۴ بهینه سازی و بروزرسانی شد.

یک نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران و مکانیک

۱۰ May 2018

گزارش کارآموزی مکانیک

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نمونه گزارش کارآموزی مکانیک را میتوانید در سایت ما مشاهده , انتخاب و دانلود نمایید . این گزارش کارآموزی مکانیک در مورد بررسی ساختار و نحوه کارکرد انواع موتورهای دیزلی و بنزینی و مقایسه آنها میباشد .

گزارش کارآموزی مکانیک در مورد موتورهای محرکه را میتوانید هم اکنون بصورت فایل ورد و قابل ویرایش از وبسایت بانک گزارش دانلود نمایید.

این گزارش کارآموزی مکانیک در ۷۸ صفحه ورد میباشد و در سال ۱۳۹۶ تدوین شده است.

بخشی از این نمونه گزارش کارآموزی مکانیک در مورد ساختار موتورها

در ادامه بخشی از فایل ۷۸ صفحه ای گزارش کارآموزی مکانیک در مورد ساختار موتورها را ملاحظه میکنید.

مقدمه

نظر به این که علم مکانیک رونق خوبی در کشور داشته است اینجانب سعی کرده ام که مطالبی را که در مورد سیستمهای کلی مکانیک مثل مولد وانتقال قدرت است خلاصه نویسی کرده ودر عوض مطالبی خاص ومفید را تهیه بکنم؛ مطالبی که مطمئناً در پیشرفت وبه روزشدن مکانیک تأثیر گذار می باشد.

گزارش کارآموزی عمران

بهترین و کاملترین نمونه های گزارش کاراموزی عمران ساختمان و کارهای عمومی , گزارش کارآموزی اداره راه آهن , گزارش کارآموزی در شرکت پیمانکاری در کارگاه های ساختمانی , راه سازی و.. را با کیفیت نگارش عالی و منطبق بر دستورالعمل های نگارش در سال ۹۷ تنها با چند کلیک انتخاب کرده و دانلود نمایید.

این نمونه گزارش کارآموزی عمران را میتوانید در ۳۳ صفحه فایل ورد و قابل ویرایش از سایت بانک گزارش ایران دانلود نمایید . مهمترین سرفصل ها و مطالبی که در گزارش کارآموزی عمران بدانها پرداخته شده است عبارتند از:

گزارش کاراموزی عمران ساختمان و کارهای عمومی

تعداد صفحات:۱۶

فرمت pdf

این گزارش شامل دو فصل می باشد که فصل یک مشخصه کل پروژه و اهداف آن می باشد. و فصل دو موضوع اصلی کار و تحقیق و بررسی اینجانب در کارآموزی میباشد که در این پروژه بخش تجهیز کارگاه و احداث ساحتمان کارفرما انتخاب شده است که با رشته ی اینجانب که عمران ساختمان و کارهای عمومی ساختمان می باشد رابطه نزدیک داشته باشد.

مجموعه کامل تست هوش و حافظه وکسلر

۸ May 2018

تست هوش وکسلر

مقیاس هوش وکسلر امروزه پرکاربردترین آزمون استاندارد شده در دنیا برای سنجش هوش و حافظه است. آزمون‌ وکسلرآزمون‌هایی «انفرادی» هستند یعنی توسط «آزمونگر» روی یک فرد خاص («آزمودنی») اجرا می‌شوند. در سال ۱۹۳۹ دیوید وکسلر آزمونی طراحی کرد که به «توانایی زبانی» بستگی چندانی نداشته باشد. این آزمون دو بخش مقیاس کلامی و مقیاس عملی دارد که هر کدام هفت عنوان را می‌سنجند.

سایت یک دانشجو در این مجموعه با گردآوری مرجع کاملی از آموزش، مقیاس، تفسیر، روش اجرا، نمره گزاری، فرم های خام، جدول‌ها، نمونه‌های اجرا شده و پکیج کامل و کتاب مرجع برای حافظه وکسلر و هوش کودکان وکسلر پرداخته است. قسمتی از اجرای این مجموعه ارزشمند به شرح زیر است.

تست حافظه وکسلر

  • طریقه اجرا
  • طریقه نمره گذاری
  • تفسیر آزمون
  • خرده مقیاس ها
  • جداول
  • ارزیابی حافظه فعال با خرده مقیاس‌ها
  • کتاب Essentials of WMS IV Assessment
  • مجموعه فرم های خام
  • هنجاریابی مقیاس تجدید نظر شده
  • و…

نحوه اجرای تست هوش وکسلر

  • طریقه اجرای آزمون
  • کاربرد بالینی آزمون ها
  • کتاب راهنمای سنجش روانی، گراث و مارنات
  • فرم‌های خام
  • نمونه‌های اجرا شده
  • و…

سنجش اعتیاد به بازیهای رایانه ای

۸ May 2018

پویشنامه ی اعتیاد به بازی های رایانه ای

 

نام كامل
آدرس ایمیل آدرس ایمیل واقعی خود را بنویسید.
سن
جنسیت 
تحصیلات 

آیا هر بار نسبت به دفعه ی قبل زمان بیشتری را صرف بازی های رایانه ای می کنید؟


آیا در حین انجام بازی های رایانه ای، احساس هیجان و سرخوشی می کنید؟


آیا زمانی که مشغول انجام بازی های رایانه ای نیستید، بهانه گیر می شوید یا احساس بی قراری می کنید؟ به طوری که باعث شود دوباره به سمت بازی بروید؟


اگر به شما بگویند تا زمان معینی بازی کنید، آیا پس از زمان تعیین شده، قادر نیستید دست از بازی بکشید و باید اعضای خانواده به زور شما را از ادامه ی بازی کردن باز دارند؟


آیا بدلیل صرف وقت برای انجام بازی های رایانه ای، تکالیف و وظایف خود را فراموش می کنید یا آنها را به خوبی انجام نمی دهید؟


آیا الگوی خواب شما به دلیل انجام بازی های رایانه ای به هم خورده است و نظم سابق را ندارد؟


در مورد مدت زمانی که برای انجام بازی های رایانه ای صرف می کنید، به اعضای خانواده دروغ می گویید؟


آیا به دلیل انجام بازی های رایانه ای علایمی مانند خستگی، کمردرد و سردرد برایتان رخ می دهد؟


آیا به دلیل انجام بازی های رایانه ای، بهداشت شخصی خود را فراموش می کنید؟


آیا به دلیل انجام بازی های رایانه ای، وعده های غذایی خود را فراموش می کنید؟


آیا دوست دارید مبالغ زیادی از پول خود را صرف خرید بازی یا کنسول بازی کنید؟


آیا زمان زیادی را صرف با خانواده بودن یا ورزش می کنید؟

نمونه یک پویشنامه برای سنجش اعتیاد به اینترنت

۸ May 2018

هر چند وقت یک بار بیشتر از زمانی که مد نظرتان بوده آنلاین بوده اید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار به خاطر سپری کردن وقت زیاد پای اینترنت از رسیدگی به امور خانه باز می مانید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار هیجان اینترنت را به خلوت با شریک زندگیتان ترجیح می دهید؟

 

 


 

هر چند وقت یک بار با کاربران آنلاین رابطه دوستی جدید ایجاد می کنید؟

 

 


 

هر چند وقت یک بار اطرافیانتان از این که بیش از حد پای اینترنت می مانید از شما گله می کنند؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار از تکالیف درسی یا وظایف کاری تان به خاطر مدت زمانی که آنلاین بوده اید باز می مانید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار قبل از این که به کارهای ضروری تان برسید ایمیل تان را چک می کنید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار پیش می آید که بهره وری یا خلاقیت کاری تان به علت استفاده از اینترنت پایین آید؟

 

 


 

هر چند وقت یک بار پیش می آید که در برابر این سوال که آنلاین چه می کنی؟ حالت تدافعی یا حساسیت بگیرید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار افکار خود را در مورد زندگیتان با اندیشه های اینترنتی تسکین می دهید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار به شبکه های مجازی(فیس بوک، گوگل پلاس و…) می اندیشید و برای استفاده از آنها برنامه ریزی می کنید؟

 

 


 

هر چند وقت یک بار پیش می آید که اگر کسی مانع فعالیت تان در اینترنت شود احساس آزردگی،عصبانیت و پرخاشگری به شما دست دهد؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار پیش می آید که به خاطر عضویت در بعضی صفحات اینترنتی تا دیروقت بی خوابی بکشید؟

 

 


 

هر چند وقت یک بار پیش می آید که وقتی آفلاین هستید با وجود اینکه پرمشغله بوده اید در مورد آنلاین بودنتان خیال پردازی کنید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار پیش می آید که وقتی آنلاین هستید به خودتان بگویید ” فقط چند دقیقه بیشتر ” ؟

 

 


 

هر چند وقت یک بار تلاش می کنید زمانی را که آنلاین صرف می کنید تقلیل دهید و ناکام می مانید ؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار سعی می کنید مدت زمانی را آنلاین مانده اید مخفی نگه دارید؟

 

 


 

هرچند وقت یک بار پیش می آید آنلاین بودن خود را به گردش با سایرین ترجیح دهید؟

 

 


 

هر چند وقت یک بار پیش می آید به خاطر آفلاین بودن احساس افسردگی،بی حالی با عصبانیت داشته باشید و وقتی آنلاین شوید این حس از بین رود؟

 

پویشنامه میزان امید به موفقیت در تحصیل

۷ May 2018

سنجش میزان امید به موفقیت

این پویشنامه با عنوان سنجش میزان امید به موفقیت در تحصیل از جهات بسیاری هائز اهمیت میباشد و بسیارند کسانی که درک صحیحی از خودشان یا فرزندشان و میزان ضریب هوشی و استعدادش نداشته و ندارند و براحتی اجازه میدهند یاس جایگزین امید در زندگی تحصیلیشان شده و درهای موفقیت برویشان بسته شودند.

معرفی مقیاس امید به تحصیل (AHS)

مقیاس امید به تحصیل (AHS) توسط خرمایی و کمری در سال ۱۳۹۵ در ایران تدوین و طراحی‌شده است. این پویشنامه دارای ۲۷ سؤال و چهار زیرمقیاس به نام‌های امید به کسب فرصت ها، امید به کسب مهارت‌های زندگی، امید به سودمندی و امید به کسب شایستگی می باشد.

نمره‌گذاری مقیاس امید به تحصیل (AHS)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره‌گذاری کامل مقیاس امید به تحصیل (AHS) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره‌گذاری هر عبارت، در نهایت چهار زیر مقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود مقیاس امید به تحصیل (AHS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود مقیاس امید به تحصیل (AHS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پویشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل مقیاس امید به تحصیل (AHS)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری امید به تحصیل

 ۶- پاسخگویی سریع به سوالات

نحوه طراحی پویشنامه ها

۷ May 2018

طراحی پویشنامه

قطعا در طراحی هر فرمی نیازمند رعایت پارامترهای خاصی هستیم . در طراحی پویشنامه ها هم این شرایط متناسب با ماهیت پویشنامه مورد طراحی وجود دارد و اهیمت بسزایی هم نحوه انتخاب و چینش سوالات دارند.

جالب اینجاست که به دلیل ناآشنایی با پیچیدگی‌های مربوط به طراحی پویشنامه ها، موارد متعددی را می‌توان در مراکز دانشگاهی مشاهده کرد که دانشجویان، زمانی که نمی‌توانند پویشنامه مناسبی را برای تحقیقات خود پیدا کنند، طراحی یک پویشنامه مناسب را به عنوان بخشی از کار خود تعریف می‌کنند.

حالا می‌توانید تصور کنید که مثلاً در مقطع کارشناسی ارشد که انجام پایان نامه در یک یا حداکثر دو ترم انجام می‌شود، دانشجو وقتی پس از چند ماه تلاش متوجه می‌شود که فقط همین مرحله‌ی طراحی پویشنامه، به چند سال تلاش مستقل نیاز دارد، تا چه حد ناامید می‌شود!

تعریف کلی و دقیق پویشنامه

۷ May 2018

پویشنامه چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف کلی و یک تعریف نسبتا دقیق از پویشنامه ارائه دهیم لازم است ابتدا مروری کنیم بر تعاریفی که از پویش نامه در منابع مختلف و دایرالمعارف های دیجیتال و سنتی ارائه شده است تا آنگا با جمع بندی نهایی بتوانیم تعریف دقیق تری را ارائه کنیم.

پویشنامه یک ابزار تحقیقاتی با مجموعه‌ای از پویش‌ها است که با هدف جمع آوری و ثبت اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این تعریف از پویشنامه، آن قدر گسترده و باز است که تقریباً شامل هر چیزی می‌شود!

در سایر منابع، شرط‌ها و قیدهای دیگری هم مطرح شده‌اند:

  • بعضی منابع، مکتوب بودن را در تعریف پویشنامه قید کرده‌اند (شاید در دوران دیجیتال، این قید چندان قابل پذیرش نباشد)
  • برخی منابع دیگر، پویشنامه را ابزاری برای گردآوری اطلاعات از پاسخ دهنده‌ی مطلع تعریف کرده‌اند.
  • در برخی از تعاریف پویشنامه، تاکید شده که موضوع سوالات در مورد دیدگاه‌ها و نگرش‌ و ترجیحاتمخاطب است.
  • برخی تعاریف دیگر، دانش و نگرش و عملکرد را به عنوان حوزه های اصلی مورد سنجش در پویشنامه ها مطرح می‌کنند.

به نظر می‌رسد که برای هدف ما (که صرفاً آشنایی کلی با پویشنامه است) مناسب‌تر باشد به جای بررسی تعریف پویشنامه، به کاربردهای مختلف پویشنامه ها توجه کنیم:

برخی از رایج ترین کاربردهای پویشنامه

کاربردهای پویشنامه ها، محدود و مشخص نیست و مجموعه گسترده ای از کاربردها را می‌توان برای پویشنامه ها تصور کرد.

در اینجا صرفاً‌ به برخی از این کاربردها می‌پردازیم:

برخی پویشنامه ها، برای سنجش نگرش و ترجیحات مخاطب، در یک زمینه مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال:

  • پویشنامه برای اطلاع از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی یا سایت های اینترنتی
  • پویشنامه برای تشخیص اینکه تغییر بسته بندی و قیمت، تا چه حد تصمیم های خرید مشتری را تغییر می‌دهد
  • پویشنامه برای انتخاب کتابهایی که هر فرد، برای خرید و مطالعه توصیه می‌کند

برخی پویشنامه های تحقیقاتی، با هدف سنجش رابطه بین دو یا چند متغیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال:

  • سنجش رابطه جنسیت و درآمد
  • سنجش رابطه بین تحصیلات دانشگاهی و احترام به قانون
  • سنجش رابطه بین سن و میزان مطالعه
  • سنجش رابطه بین ماه تولد و ویژگی های شخصیتی یا سلامت

پویشنامه هایی که برای سنجش فکت‌ها (Facts) مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال:

  • وقتی شما از یک فروشگاه خرید می‌کنید، از شما می‌پرسند که از چه طریق با آن فروشگاه آشنا شده‌اید.
  • در هنگام مراجعه به یک سمینار، ممکن است تحصیلات شما و سن و جنسیت شما، یا شغل شما، پرسیده و ثبت شود.
دو شیوه متفاوت استفاده از پویشنامه در فضاهای آکادمیک و دانشگاهی

بخشی از تحقیقات دانشگاهی در سراسر جهان، مشخصاً با هدف طراحی و ساخت پویشنامه انجام می‌شود.

مثلاً یک یا چند محقق، ماه‌ها و سال‌ها وقت می‌گذارند و مثلاً پویشنامه ای را طراحی می‌کنند که معتقدند می‌تواند برای سنجش شادمانی یا سنجش رضایت شغلی یا کیفیت زندگی کاری مورد استفاده قرار بگیرد.

بخشی دیگر از تحقیقات دانشگاهی، از پویشنامه های استاندارد (Standard Questionnaires) استفاده می‌کنند.

در واقع، این محققان، به سراغ دستاوردهای گروه اول می‌روند و پس از اطمینان از صحت و کارایی و اعتبار و روایی پویشنامه، از آن برای سنجش یک یا چند ویژگی در جامعه آماری مد نظر خود استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال فرنهام پویشنامه ای برای سنجش نگرش پولی طراحی کرده است. او در گروه اول قرار می‌گیرد.

حالا محقق دیگری ممکن است از پویشنامه فرنهام استفاده کند و رابطه بین وسواس پولی فرزندان و سطح درآمد والدین را بسنجد.

عمده‌ی کاربردهای پویشنامه در تحقیقات دانشگاهی را می‌توان در یکی از دو گروه فوق طبقه بندی کرد.

البته فعالیت‌های ارزشمند دیگری هم در ارتباط با پویشنامه ها وجود دارد و آن، محققانی هستند که به صورت دائمی و گسترده، قابل اعتماد بودن و اتکا به پویشنامه ها را در شرایط مختلف می‌سنجند.

برای مشاهده لیست فایل های دانلودی کلیک کنید

به سایت آفتــــــــــــــــــــاب مهر خوش آمدید.

کاملترین مقالات پاسخ به پویش مهر ۹۸ رئیس جمهوری را در سایت آفتاب مهر خواهید یافت .

پروژه مهر

پویش مهر

فایل سفارشی

پشتیبانی : ۰۹۳۳۲۹۷۸۸۵۸

سوالات و منابع

دسته بندی مقالات:

این سایت بصورت تخصصی صرفا در جهت ارائه مقاله پاسخ به پویش مهر رئیس جمهوری , ارائه راهکارهای تبیین و نهادینه سازی اهداف پویش مهر , دستور کار و برگزاری کارگاه و اردوهای آموزشی برای تحقق اهداف پویش مهر , ارائه مقاله اقدام پژوهی و گزارش تخصصی بر اساس موضوع پویش مهر , پیشنهادت و ابتکاراتی که میتوانید بکار گیرید تا اهداف طرح پویش مهر تا حد زیادی در بین دانش آموزان کلاس درس و آموزشگاه شما محقق شوند.

Facebook

خبرنامه آفتـــــــــــــــــــاب

links

Edit this sidebar.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *